İstanbul Canlı Mobese Kameraları
14:12

İstanbul Canlı Mobese Kameraları

İstanbul Mobese Kameraları sayesinde turduğunuz yerden İstanbul'un dört bir tarafını İstanbul'un mobese kameralarıyla izleyebilirsiniz. Yapmanız gereken tek şey linke tıklamanız.


İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nin turistik kameralar servisinin kullanıma girmesiyle İstanbul'da Miniatürk, Galata Kulesi, Pierre Loti, Anadolu Hisarı, Beyazıt Kulesi, Beyazıt Meydanı, Büyük Çamlıca, Küçük Çamlıca, Doğa Tepe, Dragos, Eminönü, Emirgan Korusu, Eyüp Sultan, Hidiv Kasrı, İstiklal Caddesi, Kadıköy, Kapalı Çarşı, Kız Kulesi, Mercan, İETT Metrohan, Salacak, Saraçhane, Sepetçiler Kasrı, Sultanahmet, Taksim ve Ulus Parkı gibi gezilmesi gereken yerleri mobese kameralarıyla evinizden canlı olarak sesli ve sessiz izleyebilirsiniz. Mobese kameraları'nın bulunduğu birçok yerin anlatıldığı yerlere gitmeden önce manzarası hakkında fikir edinebilirsiniz. İstediğiniz yerin resmine tıkladığınızda ibb'nin mobese kamerası açılacaktır. İstanbul mobese kameraları sayesinde İstanbul'da olmadan İstanbul'u izleyebilme olanağına sahipsiniz. Canlı mobese kameralarıyla şehri an be an takip edebileceksiniz. İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nin turistik kameralarından alıntı yapılan görüntüler sayesinde oturduğunuz yerde canlı görüntüler eşliğinde İstanbul turu yapabilirsiniz. İyi seyirler...

33 yorum :

  1. Vallahi süpersin yaaa gezilecek yerleri ayağımıza getirdin ustam bu ne güzel paylaşım..İstanbul'da hissettim kendimi biraz daha izleyim bir başka izlemek :) bizim için araştırıp bulup sunduğun için çok teşekkürler...
    Kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  2. pier loti mükemmel bir yer her yeri izleyebiliyorsun yukardan teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkürler bu yerlerin bazılarını gezmiştim bazılarını hiç bilmiyordum. fotoraflar bir harika

    YanıtlaSil
  4. oho çok saol kardeşim şuan izliyorum

    YanıtlaSil
  5. hocam mekânlar çok güzel de gezebilmek için cukkanın sağlam olması gerekiyor. :(

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bir şey yapmışsınız.teşekkürşer :)

    YanıtlaSil
  7. on numara bi site ve on numara paylaşımlar adamsın admin

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler. Çok güzel hizmet verdiniz. İstiklal Caddesini evden çay kahve eşliğinde izler oldum. Röntgencilik varmış ruhumda yeni keşfettim.

    YanıtlaSil
  9. Paylasim icin tesekkurler bu mekanlari android system telefondan izleyebilebilirmiyiz mesela samsung s3 veya iphone lerde elkerinize saglik

    YanıtlaSil
  10. İstanbul'un tanıtımı açısından harika görüntüler. <daha fazla yere böyle mobese kameraları konulmalı.

    YanıtlaSil
  11. çok güzel hitmet,teşekkürler emeği geçenlere

    YanıtlaSil
  12. Emeği geçenleri kutlarım ,güzel bir imkan

    YanıtlaSil
  13. Teşekkürler. Mobese kameraları sayesinde İstanbul'da uzak olsam da kendimi yakın hissediyorum şehrime. Özlemimi giderdim.

    YanıtlaSil
  14. ben birturlu acamiyorum sorun neolabilir fransadan yaziyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resimlerin üzerüne tıklayın. Açılan sayfada görüntünün gelmesini bekleyin. İnternet hızını yavaş olduğundan mobese kamera görüntüleri gelmeyebilir. Yada bilgisayarınıza adobe flash player yüklü değildir. Başka bir bilgisayardan girmeyi deneyin olmadı. Böylece mobese kameralarını izleyebilirsiniz.

      Sil
  15. valla daha yeni bi gasp olayına tanıklık ettim

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel görüntüler. İstanbul'un tanıtımı için güzel iş yapmış belediye. Reklam önemlidir.

    YanıtlaSil
  17. İstanbul mobese kameraları sayesinde ülkemden kilometrelerce uzak olsam dahi İstanbul'umla hasret giderebiliyorum Emeği geçen herkese teşekkürler.

    YanıtlaSil
  18. çok güzel olmuş teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  19. Almanya'dan bile memleketimi canlı izleyebiliyorum. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  20. Beğendim. İBB'nin bu hizmeti vermesi çok güzel. İstabnbul'un tanıtımı açısından faydalı.

    YanıtlaSil
  21. İBB'yi ve sizi bu hizmet için tebrik ederim. Çok yararlı bir paylaşım yapmışsınız. Memleketimden uzakta hasret giderebiliyorum. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  22. çok güzel bi çalışma. umarım kısa süre içinde izmir linkleri de eklenir..

    YanıtlaSil
  23. Çok yararlı bir kaynak olmuş. Teşekkürler emeğiniz için.

    YanıtlaSil
  24. :D evet izliyorum geçen ark. gördüm iyi bir blog

    YanıtlaSil
  25. Güzel görüntüler İstanbul için. Güzel paylaşım. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  26. Keşke İstanbul'un daha çok yerinde mobese kameraları olsaydı. Yine de çok güzel bir paylaşım. Devamını bekler teşekkürler.

    YanıtlaSil
  27. Çekirdeğimi kolamı aldım. İstiklal Caddesi'ni izliyorum.

    YanıtlaSil
  28. Fransa'da yaşıyorum. İstanbul'u burdan izlemek çok güzel.

    YanıtlaSil
  29. istanbulun canı cehenneme.

    YanıtlaSil
  30. Var mı İstanbul gibi?

    YanıtlaSil

Gezilecek Yerler