Galatasaray Adası / Suada
19:35

Galatasaray Adası / Suada


İstanbul Boğazı'nda Kuruçeşme semtinin 160 metre açığında Fatih Sultan Mehmet ve Boğaziçi köprülerinin ortasında bulunan önceden Kuruçeşme Adası veya Galatasaray Adası şimdi işletmesini yapan Mehmet Koçarslan tarafından ismi takılan Suada İstanbul'un gözde ve lüks eğlence mekanıdır.
 Suada büyüleyici manzarası ve konumunun sahip olduğu özellikle İstanbul Boğazını 360 derece görebilme imkanınız vardır. Adada bulunan havuzla, İstanbul Boğazı üzerinde havuza girme şansını yakalayabileceğiniz eşsiz bir yerdir. Suada'da her damağa uygun kebap veya balık yiyebileceğiniz restoran mevcuttur. İçkisiz mekan bulunmamaktadır.

Galatasaray Adası'na ulaşmak için Beşiktaş sahil yolunu Ortaköy'den geçip 500 metre ileride Kuruçeşme'ye vardığınızda sahilden kalkan teknelere ücretsiz olarak binerek Galatasaray Adası'na çıkabilirsiniz.

         Deniz yoluyla da tekneniz varsa teknenizle yada Deniz Taksi kullanarak Galatasaray Adası'na ulaşabilirsiniz. Suada içerisinde G-Balık, Suda Kebap, Thai Lotus, Mezzaluna,360, Clementine, Mirror Launge isimlerinde 6 adet restoran bulunmaktadır. İçerisinde bulunan olimpik havuz yaz aylarında hergün 09:00 ve 02:00 saatleri arasında açıktır. Havuza giriş ücreti hafta içleri 50 lira, haftasonu 80 liradır. Restoranların fiyatları ise diğer benzeri mekanlara göre biraz pahalıdır.

Düğün, parti organizasyonlarının da yapılabildiği Suada'ya restoranlarda yemek yemek için gitmek istiyorsanız önceden rezarvasyon yazmanızı öneririm. İçeriye girdiğinizde karşılaşacağınız ilk cümle ''Rezarvasyonunuz var mıydı?'' olacaktır. Sosyete ve iş Dünya'nın uğrak yeri olduğu Suada, kalitesi bakımından üst düzeyde bir yerdir.

İstanbul Boğazı'nda Kız Kulesi ile birlikteki iki kara parçasından biri olan, hergün istinasız düğün veya organizasyonun yapıldığı Suada'ya özellikle restoranlarda yemek yemek için gidiyorsanız giyiminize özen göstermelisiniz, yoksa gittikten sonra şunu giyseydim ezik kaldım falan dememek için tedbirli olmakta yarar var.

7 yorum :

  1. Suada'ya hiç gitmedim ama adını sürekli duyuyorum. Birkez gitmek lazım. Özel bir gün olsa güzel olur tabi

    YanıtlaSil
  2. Olurda bir gün yolumuz veya işimiz düşerse o taraflara gitmek isterdim şimdi bu görüntüleri görünce :)

    YanıtlaSil
  3. harika bi yer süper parti yapılır

    YanıtlaSil
  4. bir fenerbahçeli olarak sık sık gittiğim ve keyif aldığım mekan. tavsiye ederim. :) indir

    YanıtlaSil
  5. Galatasaray Adası'na geçen sene gitmiştim. Gerçekten harika ir manzarası var. Boğazın üzerinde yürüme hissi veriyor.

    YanıtlaSil
  6. mükemmel bir yermiş . buraları hiç görmedim en kısa zamanda istanbulun o güzelim yerlerinide gezeceğim. teşekkürle.

    YanıtlaSil
  7. Ben bu adaya hiç gitmedim. Ama çok güzelmiş. En kısa zamanda burayı gezeceğim. paylaştığın için tşk ederim.

    YanıtlaSil

Gezilecek Yerler