Didim
18:24

Didim

Didim, Aydın iline bağlı yaz aylarında popüler olan ilçedir. Didim, son derece gelişmiş ve günden güne turist akımına daha fazla maruz kalan bir tatil beldesidir. 
Son zamanlarda, dışarıdan daha fazla turist almaktadır. Özelliklede İngilizler, Didim’e yerleşerek nüfusun yarısından fazlasını oluşturmuşlardır. Didim’de her gördüğünüz tabelada İngilizce tabirlere rastlarsanız sakın şaşırmayın. Turistik bir tatil yeri değil, turistik bir yerleşim haline gelmiştir. Didim’in denizi oldukça temizdir. 
Sahili mavi bayrak sahibidir. En ünlü plajı Altınkum Plajı’dır. Altınkum Plajı’ndan denize dalarak, çeşitli balıkların dünyasına girebilirsiniz. Gece hayatı Didim’de oldukça renklidir. Medusa adında açık hava diskosu bulunur. Bu disko çok meşhurdur. 
Tatile gelen yerli ve yabancı turistler eğlenmek için burayı tercih ederler. Didim’de Bizans mimari eserlerine çok sık rastlanır. Özelliklede Apollon Tapınağı’nın mutlaka görülmesi gerekir. Büyük sütunlarına bakarken hayretler içerisinde kalırsınız. Bu atmosfer sizi adeta büyüler. Fotoğraf makinanızı alarak, güzel kareler yakalayabilirsiniz. 
Harika koylarını gezerek, güzel yerlerde yüzme fırsatı bulursunuz. Gecesi ayrı güzel, gündüzü ayrı güzel bir yer olan Didim’de, tekne turlarına da katılabilirsiniz. Cüzi miktarlarda para ödeyerek, yemek ve eğlencenin tadına varırsınız. Dilerseniz bir akşam vakti, ufacık bir sandalın içinde arkadaşlarınızla, bir masa kurup eğlenebilirsiniz. 
Didim tarihin ve denizin bir araya geldiği, muhteşem güzellikte bir beldedir. Rüzgar bile Didim’de farklı eser. Rüzgarla birlikte denizin kokusu burnunuza gelir. İyi ki buradayım dedirtecek güzelliklere sahiptir. Didim’in yapısı bozulmadan, tarihi dokuları ve denizinin mis gibi kokusunu içinize çekmek için, mutlaka ziyaret etmelisiniz. 
Her ne kadar şuan İngiliz yoğunlukta bir nüfusa sahip olsa da, Türk topraklarının içerisinde böyle güzel yerler olduğu için övünebilirsiniz.

0 yorum :

Yorum Gönder

Gezilecek Yerler